Saturday, April 2, 2011

Mencari Identiti...






Kualiti Pict2 ni mgkin sedikit kurang sbb Focusing Screen aku calar akibat kemalangan di mana adk aku x sengaja menyentuhnya...
Tp aku tetap sabar n terus menerokai alam photography nih..

Semua pict diatas aku rakam di halaman rumah je.. huhu..
Baru aku tawu bahawa kwsan rumah aku ni kaya dgn kecantikan... hahahaha...

Dlm tips yg lepas aku da kongsikan tentang BOKEH...
Pict di atas ni korg blh wat rujukan tntg Bokeh... Sbb Bokeh dlm pict di ats lebih smooth n kemas dri contoh yg lepas..

Aku hny guna Canon EOS 1000D dgn Kitlens 18-55mm... xda apa yg special sgt...
Dlm 2-3 minggu ni aku byk rujuk blog, website n Forum otai2 photography dlm memahami tips, basic, tricks, teknik n komposisi dlm photography nih..

Kalu x salah aku, ada 48 Website n Blog tntg photography yg aku bookmark dlm netbook aku..
Mau pening nk rujuk semula.. hahaha..
Aku bkn lg Photographer, sbb aku hnya budak yg memiliki Overpriced Camera je.. hahaha


No comments:

Post a Comment