Thursday, April 21, 2011

Neo itu Indah..






Mula2 aku pn x twu nk wat pe.. setelah 1 Bln x update blog ni..
sibuk dgn aktiviti.. mcm2 aktiviti la..
di sekolah, rumah, dgn rkn2..
Haiiihhh.. mau luruh rambut nih..
TAPI.... sempat lg capai camera n snap sini.. snap sana...
hahaha...

Cuma aku hairan ja...
ramai remaja yg aku jmpa da DSLR...
tp bila aku jmpa diowg...
x ramai yg twu guna...
aku x faham kenapa diowg x twu guna..

yg pelik 2.. ada yg x twu ape 2 Aperture, Shutter speed n ISO...
rata2 diowg guna D90, D7000, 550D, D60,A390 n byk lg la...
aku sendiri tertanya..
Kenapa diowg gelar diri mereka PHOTOGRAPHER???
Sedangkan shoot guna P Mode n Auto Mode...
Manual lak diowg main hantam sama ja..

Yg bez 2.. diowg blh komen tntg baik buruk jenama camera..
ni part yg aku bengang... diowg blh ckp 1000D x bgus..
ingt diowg guna D90, D7000, 550D, D60,A390 n more 2 bagus la..
Sorry la.. bkn nk marah.. huhu..

tp aku dh pernah tgk sorg photographer ni guna compact je.. tp kualiti lbih baik dri korg yg guna DSLR... sbb pe??? sbb dye 2 photographer.. bkn budak yg hny memiliki camera yg mahal..

aku bkn la pandai sgt dhn photography nih.. cuma byk persoalan dlm kepala aku.. huhu..


4 comments:

  1. TQ.. hehe.. slh 1 lanskap di SMK Junjung Kulim, Kedah..

    ReplyDelete
  2. overpriced jer..biarkan mangkuk2 camtu..buat sakit ati ang ja..

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete